شربت آدی ژل بخور عالیه
یه تیکه نون بخور اروم میشه
فاموتیدین بخور
یدونه عدس بزار دهنت تا قشنگ نرم بشه منم فک میکردم خرافاته امتحان کردم جواب داد
فقط با کشک آروم میشم
پنتوپنازول بخور ناشتا
وای من دو شب پیش داشتم میمردم از سوزش و کاز معده و تهوع بردنم سرم زدن دکتر فاموتیدین داد شب خوردم الان بهترم
بستنی چاره ی کاره. دیشبم معدم مث اتش فشان داشت فوران میکرد یه بستنی خوردم خوب شدم
گریه کن ب نظرم تنها راهه 😐من همش حس میکنم هیچی تو معدم نیس و میسوزه هرچیم میخورم فایده نداره
دکتر برای معده به من فاموتیدین ۲۰ داد
نوشابه نداری؟
وای خیلی بده حتمن ب دکترت بگو برات قزص بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.