سوزش معده داره میکشه منو چیکار کنم

۱۲ پاسخ

شربت آدی ژل بخور عالیه

یه تیکه نون بخور اروم میشه

فاموتیدین بخور

یدونه عدس بزار دهنت تا قشنگ نرم بشه منم فک میکردم خرافاته امتحان کردم جواب داد

فقط با کشک آروم میشم

پنتوپنازول بخور ناشتا

وای من دو شب پیش داشتم میمردم از سوزش و کاز معده و تهوع بردنم سرم زدن دکتر فاموتیدین داد شب خوردم الان بهترم

بستنی چاره ی کاره. دیشبم معدم مث اتش فشان داشت فوران میکرد یه بستنی خوردم خوب شدم

گریه کن ب نظرم تنها راهه 😐من همش حس میکنم هیچی تو معدم نیس و میسوزه هرچیم میخورم فایده نداره

دکتر برای معده به من فاموتیدین ۲۰ داد

نوشابه نداری؟

وای خیلی بده حتمن ب دکترت بگو برات قزص بنویسه

سوال های مرتبط

مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان هندونه🍉💙 مامان هندونه🍉💙 ۵ ماهگی