۵ پاسخ

من آبنبات نعنایی از داروخونه گرفتم ،میخورم خوب میشم

شربت المینیوم ام جی میتونی بخوری،من از دکترم پرسیدم

سلام ، من زنجبیل میریختم توی آب یخ میخوردم بهتر میشدم ،،، حالا یه امتحان بکنید

من لیمو میخورم بهتر میشم

منم درگیر این سوزش معدم ینی تا اعماق وجودم اتیش میگیره
راهیم براش نیست

سوال های مرتبط

مامان بچه‌رییس🫧💙 مامان بچه‌رییس🫧💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی