۲ پاسخ

من هرچی برای خودمون بپزم بدون‌نمک ادویه میذارم میپزم برای بچه رو برمیدارم بعدش نمک ادویه اضافه میکنم برای خودمون

منم همینارومیدم سیب زمینی آبپزسینه مرغم بده من میدم

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی