۴ پاسخ

آره خوبه ۳۷.۵به بالا تبه

بله نرماا

دمای بدن نرمال بین ۳۶.۵ تا ۳۷.۵

میگن نرمالش بچه زیر دو ماه 32بابد باشه

سوال های مرتبط