۴ پاسخ

با قیچی
از اون جاهایی که دون سیاه داره از اونجا جدا کن

من که همینطوری با دست میشکنمش 🤣🤣🤣🤣🤣

خیلی راحته از هر شاخه میتونی چندین قلمه هم بزنی خیلی راحت ریشه میزنه

ی ساقه صخیمشوبشکن بزار تو اب ریشه کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱ سالگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی