نظرتون راجب اسم سامیار چی هست؟💙

۱۳ پاسخ

قدیمی شده دیگه
اسم تورکی بذار

خیلی قشنگه

قدیمیه

منم اسم پسرم و میخوام بذارم سامیار

دختر عمه من اسم پسرش سامیاره.اسمی نیست ک از مد بیوفته قشنگم هست

به نطر من اسم که ب دل نشست نباید ب قدیمی بودنش فکر کرد سامیار هم اسم قشنگیه

قشنگع

من عاشق اسم سامیارم و اسم پسرمم همین میشه💙

سامین

خیلی قشنگه

اسم پسر خاله های من که دوقلون سامیار و سانیار ه..یکم قدیمین ولی اصلا مهم نیست نظر خودت مهم تره هرچی دوس داری بزار❤️ منم یه پیشنهاد بهت میدم،،مانیار هم قشنگه

قشنگه‌ولی فراوانیش بالاست ی مدت مد شد همه گذاشتن

زیبا🩵😻

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامیار-مهیار مامان سامیار-مهیار ۲ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۵ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد