قدیمی شده دیگه
اسم تورکی بذار
خیلی قشنگه
قدیمیه
منم اسم پسرم و میخوام بذارم سامیار
دختر عمه من اسم پسرش سامیاره.اسمی نیست ک از مد بیوفته قشنگم هست
به نطر من اسم که ب دل نشست نباید ب قدیمی بودنش فکر کرد سامیار هم اسم قشنگیه
قشنگع
من عاشق اسم سامیارم و اسم پسرمم همین میشه💙
سامین
خیلی قشنگه
اسم پسر خاله های من که دوقلون سامیار و سانیار ه..یکم قدیمین ولی اصلا مهم نیست نظر خودت مهم تره هرچی دوس داری بزار❤️ منم یه پیشنهاد بهت میدم،،مانیار هم قشنگه
قشنگهولی فراوانیش بالاست ی مدت مد شد همه گذاشتن
زیبا🩵😻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.