مامانا من اوژانسی زایمان کردم

۳ پاسخ

چرا ب این زودی

پا قدمشون‌مبارک باشه خدا حفظشون کنه...چند هفته بودی چرا اورژانسی؟

مبارکه.چرا اورژانسی؟

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی
مامان سردار مامان سردار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۸ ماهگی
مامان دختر مامان دختر ۳ ماهگی
مامان آسنات خانوم مامان آسنات خانوم ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۴ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان الینا وآیهان مامان الینا وآیهان ۱۲ ماهگی