۵ پاسخ

دختر منم
یه جوری بالا میاره که نگو

طبیعیه من پسر اولم اینجوری بود

نه بابا طبیعیه، پسر منم چند ماه پیش که کوچیکتر بود اینجوری بود الان خداروشکر عقلش یکم میرسه یجوری ارومش میکنیم نمیذاریم بره تو اون مرحله...

وای پسر منم دقیقا همینه اگ زود ارومش نکنم

فک میکنم غیر طبیعی باشه

سوال های مرتبط