عزیزم بخاطر ارایشه دیگه تاپیک قبلیت ارایشت سنگینه مخصوصا تو چشم که سیاه میکنی سن میبره بالا
خب شما با آرایش سبک هم سه چهار سال بیشتر میخوره بهت بعد با آرایش زیاد مشخصه ۱۰ سال بیشتر میگن ،باید یه آرایش ملیح داشته باشی همیشه
حالا یکی بمن گفت ۲۸ پشمانم ریخت🥴😂
ناراحت نشی واقعا ب ۳۰میخوری🥲
نسل سوخته فقط دهه هفتاد
بیخیال عزیزم
منم ۲۴
بهم گفتن ۳۰🤣🤣🤣
اینا شوخیه دیگ
تو عکس آدم چهرش بزرگتر دیده میشه
ارع واقعا پیر نشون میدیم
واقعا هشتادی؟ اصن نمیاد
فک کنم چون چشو ابروتو پرنگ میکنی
دلم میخاد با ارایش سبک ببینمت😃
رژ قرمز و ابروی کادری و داخل چشم مشکی خیلی سنو میبره بالا
دیگه چی چی باید تجربه میکردین که نکردین
فقط اژدها ندید والا
فشار زندگیه
رشدتون زیاده 😂
ولی ما دهه ۷۰ همه فک میکنن هنوز ۲۰ سالمون نشده 🤣🤣
فداااااسرت چقد اهمیت داره من ک۷۴ هستم الان بهم گفتن۳۳ میخوره خدا میدونه برام یه درصد ارزش نداشت ب جاش هزار نفر گفتن مثلا۲۵ میخوره حالا چه تاثیری اینا تو زندگی ادم داره
ب من اینجا گفتن ۳۸سالته پشمام ریخت:/
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.