۴ پاسخ

خس خس سینه داره، آب دهنش میریزه، دستش یکسره تودهنشه، شیرم خوب نمیخوره، کاهش وزنم داره، خودشم خیلی میده عقب مثل کمون میشه، سرشم موقع خواب همش عقبه، ایناعلایم رفلاکس نیست؟

پروبیوتیک ه
برای مشکل خاصی نیست
تقویت کننده س
برای بچه های اسهال معمولا میدن

دگ تو اين سن فك نميكنم رفلاكس باشه

پدی لاکت برای مشکلات گوارشی نوزاد هست

سوال های مرتبط

مامان هیلدا مامان هیلدا ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان افرا کوچولو مامان افرا کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان پریزاد مامان پریزاد ۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی