خس خس سینه داره، آب دهنش میریزه، دستش یکسره تودهنشه، شیرم خوب نمیخوره، کاهش وزنم داره، خودشم خیلی میده عقب مثل کمون میشه، سرشم موقع خواب همش عقبه، ایناعلایم رفلاکس نیست؟
پروبیوتیک ه
برای مشکل خاصی نیست
تقویت کننده س
برای بچه های اسهال معمولا میدن
دگ تو اين سن فك نميكنم رفلاكس باشه
پدی لاکت برای مشکلات گوارشی نوزاد هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.