۵ پاسخ

بمون خوب شه،شیش ماهگی اشکال نداره دیرتر.
چون بعدیش ۱ سالگی هست

بذار خوب شه دوبارع ببر دکترر معاینش کنه بعد بزن...منم امروز شش ماهگی زدم با تاخیر

باید اول خوب بشه بعد بزنی تا۱۰روزم تاخیر بیوفته مشکلی نداره

بايد اول خوب شه گلم

نزن تا وقتی خوب نشده

سوال های مرتبط

مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی