۴ پاسخ

من النگوهام تنگ شدن در نمیان ولی گوشواره هامو فردا در میارم

هرچي طلا و بدليجات داري بايد در بياري

کلا برای طبیعی هم باید در بیاری

اره هیچی نباید بهت باشع فلزی نخی هیچی

سوال های مرتبط

مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد