نه برا من چسب زدن دولتی ام بودم
بله هر چیز فلزی رو باید دربیاری
اره عزیزم من در نیاوردم اونجا قیچی کردن
من که در نیوردم برام چسب زدن
اره...
من قیچی کردم
بستگی به بیمارستان داره،برای من چسب زدن
من برای زایمان طبیعی هم درآوردم از ماه پنج بهتره که در بیاری چون اونجا یا خودشون در میارن یا چسب میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.