سلام .عمل سزارین باید النگوهامونو در بیاریم

۸ پاسخ

نه برا من چسب زدن دولتی ام بودم

بله هر چیز فلزی رو باید دربیاری

اره عزیزم من در نیاوردم اونجا قیچی کردن

من که در نیوردم برام چسب زدن

اره...

من قیچی کردم

بستگی به بیمارستان داره،برای من چسب زدن

من برای زایمان طبیعی هم درآوردم از ماه پنج بهتره که در بیاری چون اونجا یا خودشون در میارن یا چسب میزنن

سوال های مرتبط

مامان لوئی مامان لوئی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی