سنو انتی شد ۳ تومن
سلفری شد ۹ تومن
انومالی میشه ۴۸۰۰
کلا بچه خیلییئ خرج داره
لعنت ب این بیمه هایی ک داریم همشششش هم ازاد
اسفند دادم۸۰۰😐
آره امسال همه گرون کردن
من دوقلو شد۳میلیون ۶۰
انومالی تازگیا کسی رفته هزینه اش چنده
عزیزم دکترت خیییلی ازت گرفته اصلا سونو ان تی ۱۳۰۰تا ۱۵۰۰ من خیلی قیمت گرفتم اینطرف اونطرف قبل انجامش
سونو و آزمایش من دوتاش باهم شد ۲۵۰۰
واس من سونو ان تیم شد ۴۹۰۰ دیگه همینه بچه خرج داره
من قبل سال ۲۲۰۰ دادم قطعا سال جدید زیاد کردن
منم چندجا زنگ زدم همه گفتن ۲۵۰۰
منم قبل عید 2500
من۳۴۰۰دادم
من نورژن رفتم ۱۸۸۰بود
من ۱۵۰۰ رفتم قبل عید
منم زنگ زدم گفت ۳۲۰۰
خوش بحالت ارزون شده پس چون من ۲ ۳ ماه پیش دادم ۳ و ۸۰۰
باازمایشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.