رفتم سونو ان تی نوبت گرفتم قیمتش شده 2/880 😐😐😐😐

۱۶ پاسخ

سنو انتی شد ۳ تومن
سلفری شد ۹ تومن
انومالی میشه ۴۸۰۰
کلا بچه خیلییئ خرج داره
لعنت ب این بیمه هایی ک داریم همشششش هم ازاد

اسفند دادم‌۸۰۰😐

آره امسال همه گرون کردن

من دوقلو شد۳میلیون ۶۰
انومالی تازگیا کسی رفته هزینه اش چنده

عزیزم دکترت خیییلی ازت گرفته اصلا سونو ان تی ۱۳۰۰تا ۱۵۰۰ من خیلی قیمت گرفتم اینطرف اونطرف قبل انجامش

سونو و آزمایش من دوتاش باهم شد ۲۵۰۰

واس من سونو ان تیم شد ۴۹۰۰ دیگه همینه بچه خرج داره

من قبل سال ۲۲۰۰ دادم قطعا سال جدید زیاد کردن

منم چندجا زنگ زدم همه گفتن ۲۵۰۰

منم قبل عید 2500

من۳۴۰۰دادم

من نورژن رفتم ۱۸۸۰بود

من ۱۵۰۰ رفتم قبل عید

منم زنگ زدم گفت ۳۲۰۰

خوش بحالت ارزون شده پس چون من ۲ ۳ ماه پیش دادم ۳ و ۸۰۰

باازمایشش

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی