۱۱ پاسخ

شیاف گلیسرین گذاشتی؟

من اینجور وقتا چهارتا قرص سی لاکس میخورم با دو سه تا لیوان اب زیر ۱۲ساعت شکمم کار میکنه
اگر یبوستت شدیده ۴تا بخوریااااا

شربت شکر سرخ درس کن بخور هر روز

انجیر بخور

من اینجور بودم بعد فهمیدم از داروها ویتامین که میخورم اینجور شدم اگه دارو میخوری قطع کن ببین خوب میشی

راستی حتما بعد مدفوع مقعدتو با روغن زیتون تایه مدت ونافتو شبا چرب کن

ببین فقط چاره راهت همینه شیاف گلیسیرین بخر بزار سر یک ربع معده ات کامل تخلیه میشه دیگه تا یک مدتم فقط بعد ناهار و شام یک قاشق نصفی شربت لاکسی ژل بخور خوب میشی من ۱۱ساله درگیر بواسیر یبوستم فقط چیزی که روم اثر کرد همینه

اب رو اتیشه

سلام برگ ثنا از دارو گیاهی بگیرن وبجوشونید بعد نیم ساعت مشکلتون حل میشه از قرص و شربت خیلی بهتره یبوست بعد زایمان وحشناکه

منم اینجوریم هیچی هم جواب نمیده

شربت خوردی؟لاکسی ژل

سوال های مرتبط