بتا۲۷۰ بعد ۹روز تاخیر کم نیست؟

۵ پاسخ

ن نترس مال بعضیا دیر تر اتفاق میوفته من انقد سر بتا ترسیدم که نگو بعد دکترم گفت نترس مال بعضیا کم کم بتا بالا میره

یه آزمایشگاه دادی سه تاشو؟

یه روز تاخیر۵۰بودم ۳روز تاخیر ۱۵۰ این ۹ روز ۲۷۰

من ۱۷ روز تاخیر ۳۷ بودم

ن خوبه شاید دیر لقاح صورت گرفته

سوال های مرتبط

مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
✨🤲zahra ✨🤲zahra قصد بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان حسین🥺🥹 مامان حسین🥺🥹 هفته بیستم بارداری