من هنوز بچه مو نبردم تازه بردم واکسن دوماهگی گفتم باشه بگذره یکم بعد برم دو تا درد با هم نشه
سیریزین؟؟؟؟؟؟؟ اونکه مال آبریزش بینیه و خواب آوره شدید 😐😵🙄
قنداقش کن پاهاشو تکون نده بعدم استامینفون ضد درده مسکنه مرتب بهش بده
منم بچه هامو ۳۰روزگی ختنه کردم 😁
من 10 روزه بچه مو ختنه کردم به روش بخیه خیلی زود خوب شد، اصلا هم اذیت نشد
استامینوفن بهش بدی راحت میخابه
به چه روشی؟, منم باید ختنه کنم انقد میترسم
فقط جیش اول جیغ میزنه و گریه میکنه بعدش دیگه دردی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.