میخام این لباسو واسه دخملم بدوزم خوشگله؟😍

تصویر
۹ پاسخ

گیلاس ننه🍒😍

اوخوداااااا خاله دورش بگرده خیلی نازههههه

خیلی نازه😍😍😍

خیلی خوشگله 😍

مدلش خشگله ولی اون پارچه قرمزه شبیه پارچه هایی ک نون میبندی توش

منم خودم خیاطی بلدم ولی نی نی پسره ازین چین چینیا نمیتونم بدوزم😢

ای خداا خیلی نازه😍

آخ خودا قلبممممم

خیلیییییی نازه حتما بدوزش😍😍

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی