اینو واسه دخملم گرفتم 😍 خیلی گوگولیه

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارکه خیلی نازه واسه هفته ی بارداری شما خوبه واسه من تابستون می افته بی مصرف میشه

خیلی گوگولیه😍
سایت یا پیج داره؟

مامانا ببخشید من نمیدونم این الان دقیقا چی میشه اسمش؟قنداق چسبی به اینا میگن؟یا کاربرد کیسه خواب داره😕😕

چه خوجله منم دلم خواست
قنداق فرنگیه؟

خیلی قشنگیه از سایت گرفتین؟؟؟

ازکجاگرفتی عزیزم

چندگرفتی

ای خدا چچقد لووسه😂😍جان

ووووششششش چ خوشگله مبارکه چند خریدی؟

چ قیمت خریدی؟
منم باید بخرم بچم آخرای آبان یا اذر دنیا میاد🥹

وای عزیزمممم خیلی نازه
مبارکش باشه ایشالله بسلامتی دنیا بیاد 🥹💗

مبارکه عزیزم منم واسه پسرم رنگ‌ صدفی گرفتم فقط بزرگه براش

مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدجانم🩵 مامان محمدجانم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی