۱۰ پاسخ

نه خوبه اندازش
مبارک

مبارکه نه خوبه

بابا بچه بدنیا میاد میبینید که چقدر ریزه ان. لباسایی ک فکر میکنید برا یک ماهگی هست تا ۶ ماه میپوشه. شمام روژای اول ک میای خونه تنش کن مهمون داری قشنگ بچه شیک‌باشه . مگه ی لباس چند بار میپوشه

مبارک باشه چ خوشگل

یه نکته دیگه بگم عزیزم در مورد سرهمی، سرهمی زیپ دار تا پایین پاچه شلوار، یا اونایی که تو پاچه های شلوار دکمه دارن خیلی راحت تر هستن، جسارتا اگه امکان تعویض دارین، تعویض کنید، این پوشوندن و دراوردن این سرهمی سخته برای تعویض پوشک، مگر اینکه مد نظرتون باشه فقط چند ساعت بپوشونید

بلندی فاقش رو اندازه بزنید، اینجوریه که از کنار یقه متر و کج نگه میدارین تا وسط فاق، ۳۰ باشه خوبه برای هفته های اول

مبارکه عزیزم

چ ناازه مبارکش باشه . ن کوچیک نیس بدو تولده دیگه

فک کنم تا نزدیک 3 ماه اندازه بشه

اوخی🥰مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انوشا مامان انوشا روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان حــــــامی🩵 مامان حــــــامی🩵 ۷ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🫀🥹 مامان پناه🫀🥹 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد