۳ پاسخ

سرلاک ۶ ماه ب بعد اغلب ارد برنج میشه.

دکترم گفت سرلاک نده بعد پسرم دوس نداشت موز پوره میکردم داخلش میخورد

اره خیلیم دوس دارن

سوال های مرتبط

مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی
مامان هانا جان 💓 مامان هانا جان 💓 ۷ ماهگی