نشاسته گندم با آب قاطی کردم میخورم
برا بچه خوبع

۲ پاسخ

اره عالیه با آب سرد فقط

از چه نظر خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان ساواش مامان مامان ساواش روزهای ابتدایی تولد