دخترا من دانه چیا با آب میخورم برا بچه مشکلی پیش نمیاد؟

۴ پاسخ

همه چی زیادیش ضرر عزیزم

نه بیخطره عزیزم بخور

نه مشکلی نداره کلسیم داره و قند خون رو هم تنظیم میکنه برات خوبه

نه‌ خوبه اتفاقا باعث میشه یبوست نمیشی
دانه چیا درحد کم هم برای سلول عصبی جنین ک الان داره شکل میگیره مفیده

سوال های مرتبط

مامان یاسین/ یلدا مامان یاسین/ یلدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری