۱۲ پاسخ

گیگوز ۱ بده چربه خوبه

گیگوز خوبه هم سبکه هم وزن دهیش خوبه

من گیگوز میدم راضیم.

من اپتامیل میدم روزی پنج شش بار دفع داره. البته چون نی نی های من زود دنیا اومدن بهم پره اپتامیل داده

چجوری میفهمی یبوستع؟

گیگوز میدم‌ خوب بوده تا الان‌

آپتامیل کامفورت، سبکه

آپتامیل پپتی

من ببلاک میدادم خوب بود فقط طعمشو دوس نداشت نخورد:(

منم نان میدم مدل کامفورت بازم یبوست داره

منم به پسرم میدم انگاری یبوست میده ولی دکتر پسرم گفت همه نوزاد ا یبوست دارن ربطی نداره سبک ترین شیر خشک نان بر معدشون خوب

گیگوز خوبه

سوال های مرتبط