۳ پاسخ

پسر من جییییغ میزنه بخام چیزی و بگیریم.‌‌چیزی و بخاد جییییغ میزنه..ندیم خودشو میزنه.یا قهر میکنه...خودشو به پشت میندازه....یه اداها در میاره

🤕🤕🤕دیوونمون کرده
نمیدونم چرا یدفه میره سرشو میکوبه ب دیوار حتی😥😥

بله کاملااا 🦦حالا حالا ادامه داره
باید سعی کن حساسش نکنی

سوال های مرتبط