پسر من جییییغ میزنه بخام چیزی و بگیریم.چیزی و بخاد جییییغ میزنه..ندیم خودشو میزنه.یا قهر میکنه...خودشو به پشت میندازه....یه اداها در میاره
🤕🤕🤕دیوونمون کرده
نمیدونم چرا یدفه میره سرشو میکوبه ب دیوار حتی😥😥
بله کاملااا 🦦حالا حالا ادامه داره
باید سعی کن حساسش نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.