۱۰ پاسخ

دختر جون این ماه به حرف من گوش کن شاید جواب گرفتی خیلیا اینجوری جواب گرفتن
عزیزم حتما حتما از کیت تخمک گذاری استفاده کن دقیقا ۱۲روز بعد پریودت شروع کن
وقتی خط دوم شروع کرد به پر رنگ شدن رابطتو شروع کن ، هرشب تا کاملا پر رنگ بشه و دوباره بره به کمرنگی
بعد رابطت پاهاتو نیم ساعت بالا بگیر
نمیدونم مولتی ویتامین استفاده میکردی یا نه ولی حتما برو اُوا هلث بخر هرشب یکی بخور تخمکتو قوی میکنه انقدر بخور از الان تا وقت تخمک گذاری بعدیت قوی بشه
امیدوارم که توام مثل خیلیا دیگه جواب بگیری❤️

وای غزللللل🥲🥲

عزیزم ناراحت نباش
منم دقیقا مث تو شدم
۷ روز تاخیر تست زدم مثبت شد دو روز بعدش ( یعنی ۹ روز تاخیر) رفتم آزمایش دادم منفی شد
( البته هنوزم پریود نشدم همچنان کمر درد دارم )

منم اولش خیلی ناراحت شدم ولی بعدش با خودم گفتم حتما یه حکمتی توش بوده ک این ماه باردار نشم
تو هم توکلت بخدا باشه ان‌شاءالله ماه بعد با هم مثبت بشیم😍❤️

ناامید نباش عشقم خدا هروقت صلاح بدونه بهت نی نی میده من وقتی پسرم ب دنیا اومد دلم میخواست دباره بچه بیارم جلوگیری نداشتم تا پسرم شد چهار سالش بار دار شدم ماه بهمن ماه ک سقط شد وقتی ب چهار هفته رسیدم ماه بعدشم دباره چهار هفته شدم سقط شد فروردین بازم باردار شدم بازم ۴ هفتگی سقط شد دیگه قرص جلوگیری خوردم تا ۶ ماه بعد ۶ ماه قطعش کردم خودمو ول کردم باردار نشدم تااا دیگه داشتم ناامید میشدم غصه میخوردم تا عقب مینداختم گفتم باردارم بیبی میزدم منفی میشد کلا بیخیال شدم دیگه فکرشو نکردم تااینکه پسرم شد ۷ سالش و تست دادم دیدم باردارم خداروشکر تاالان ک همه چیش سالم بوده انشالله صحیحو سلامت چه من چه مادرای دیگه جوجه اشونو سالمو سلامت ب دنیا بیارن
خداروشکر دیگه دارم وارد ۴ ماه میشم
حرفم اینجا میاد ک بهت بگم برای منم انقد طول کشیدم این قدر اتفاق افتاد ولی شد توام نگران نباش خدا این نعمتو ازت دریغ نمیکنه بااینکه این همه علم پیشرفت کرده فداتشم دامنت انشالله سبز میشه دوقلو میشه نی نیت

چه تایمی از روز میری ازمایش میدی؟ صبح ناشتا ازمایش بتا بده، یه ازمایشگاه معتبر هم برو، انشاالله مثبت میشه. منم یه روز عصر رفتم ازمایش دادم جوابش منفی شد با عدد ۱/۶
فردا صبح ناشتا رفتم یه ازمایشگاه معتبر ازمایش دادم شد ۳۳/۵

گفتن ازمایشگاه اولی احتمالا کیتش خراب بوده

اونایی که من دیدم صد در صد نشون دهنده بارداری شیمیاییه که طی ده روز اومده پایین بتا

عزیزم بارداری شیمیایی بوده
نگران نباش حتما حتما اقدام کن این ماه که بهت قول میدم باردار میشی

عزیزم سنی نداری که ناامید نشو عزیزم الان علم پیشرفت کرده باردار میشی به زودی

ایشالا ب حق فاطمه زهرا دامنت سبز بشه

تیتر بتا دادی یا بتا ساده ؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری