۴ پاسخ

مبارکه 😍

ما درگیر بالاییم 😢

ماشالله مبارکه
عزیزم لطفا نذار و به کسی نگو

خیلی سخته دختر من دوتاش باهم در آورد ولی خیلی اذیت شد

ای جانم مبارکش باشه عزیزم من پسر بزرگم هم ۶ماهگی دندوناش در اومد ولی این هنوز در نمیاورده

سوال های مرتبط