۲ پاسخ

ابجی کرم مرطوب کننده ثمین بگیر خیلی خیلی خوبه من پوست بچم اینطور بود یک ماه ک‌برای بچم اوردم میزنم اینقدر نرم شده پوستش

خشکی
هیدروکورتیزون یک درصد دکتر پسر من داده میزنم اوگی میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان مانلی🧜🏼‍♀️ مامان مانلی🧜🏼‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۵ ماهگی