نه مشکل نداره آب هویج میگن بده همونم دوتا از خواهرای من نمیدونستن میگه تا آخر میخوردم خداروشکر مشکلی پیش نیومده بچه هاشونم بزرگن نگران نباشین
اره نخور دیگه
منم خوردم کم بخور
هویج روزی یکی دو عدد. بخوری مشکلی ندارع اما آب هویج ویتامین آ زیادی داره خوب نیس
اب هویج میگن ضرره ک زیاد استفادع بشه ب خاطر ویتامین آ ک داره خوب نیس باعث سقط میشه ولی پختش مشکلی نداره
به دلیل ویتامین A زیادیش خوب نیس نخور دیگ
فکر نکنم اونقدر مهم باشه
من شنیدم آب هویج زیادش ضرر داره واسه سه ماه اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.