رطب تو هفته ی من ضرر داره؟

۱۳ پاسخ

من هروز چنتا از نخل خودمون میچینم داخل بادام زمینی میزارم میخورم

ن عزیزم من هرروز چند تا میخورم خیلی هم مقویه

ن خیلی هم خوبه عزیزم

نه عزیزم عالیه ولی هفته ۲۵ به بعد نخور که بچه زردی نگیره

دلم رطب دزفول میخواد 🥺🥺🥺

با شیر بخور بیشتر میچسبه😁

اتفاقا خیلی ام خوبه

ن والا ما ک‌از‌اولش‌خوردیم

من روزانه یه ظرف پر خارک و رطب میخورم هیچیم هم نشده

نه...

نه اتفاقا خیلی مفید هم هست
اگه دیابت بارداری داری کمتر بخور

چرا بد باشه؟ من روزی ۶ الی ۷ تا میخورم دکترمم گفت مشکلی نداره چون کنارش شیر و ماست و پنیر زیاد میخورم

وا نه چقد حساسید

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان مُهَنّا کوچولو مامان مُهَنّا کوچولو ۵ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری