مامانا رطب برای نینی ضرر نداره درسته؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اخ ما بهش میگیم دمباز😍

خوبه اتفاقا برای خانم هایی که لکه بینی دارن همین مدلشو بخورن ک هنوز یکم نارس تا چن وقت لک بینی شون قط میشه

من که هرروز میخورم زیادم میخورم

آخ دلم خواست 😜🤐

عاشقشم هر روز هم میخورم

زیادیش چرا چون طبع گرمی داره زیادنخور

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان محمد کوچولوم مامان محمد کوچولوم ۶ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد