مامانا سوهان برای نینی ضرر نداره؟

تصویر
۸ پاسخ

لطفا عکس نزارید

نه بخور

نه عزیز .ضرر نداره فقط کم بخورید که دیابتی نشید

به به نوش جان شما و نی نی .....نه فقط مواظب باش زیاد نخوری قند داره

نه هیچ ضرری نداره نوش جونت❤️
فقط کم بخور که یه وقت دندون درد نگیری که جونت در میاد😩

نه عزیزم

نه عزیزم چه ضرری آخه فقط اگه دیابت دارید نخورید

به به دلم خواست نوش جونتتتت نه بابا زیاد نخور فقط

سوال های مرتبط

مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی