سلام مامانا خوبید؟
سرفه میکنم واسه نینی ضرر نداره؟

۴ پاسخ

برا این سرفه چی میشه خورد منم سرفه دارم🤥

عزیزم من حساسیت بارداری گرفتم از چهار ماهگی تا زایمانم سرفه های شدید داشتم خیلی سخت بود ولی خداروشکر پسرم سالم. نگران نباش

ضرر که نداره
من زیاد سرفه کنم، زیر دلم درد میگیره.

نه بابا فقط بالا و پایین میشه که بعد اونم با لگد زدن برات جبران می‌کنه😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری