انشالله عزیزم برات دعا میکنم
ب تخم مرغ محلی اگه دسترسی داری بپز زردشو با ماست ترکیب کن بخور
لکه بینی داری یا خونریزی؟بعد درد داری یا ن؟
من دیروز لک بینی زیاد در حد خون داشتم خودمو تیکه پاره کردم در کمال ناامیدی امروز رفتم دکتر گفت هماتومه
انشالله که خیر باشه گلم
انشاالله که خیره هرچیزی باشه
منم س روز پیش لکه م شروع شد امروز رفتم سونو گفت از ۶هفته رشد نکرده باید سقط کنم
انشاءالله ک تو اینطور نباشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.