به لکه افتادم لکه قهوه ای🥲🥲🥲 چیکار کنم

۷ پاسخ

جارو نکش دختررررر
استراحت کن
برو سونو شاید هماتوم داری

منم بودم
من چون تحرک داشتم اومده بود بعدش رفتم ی سونو داد و بعدش شیاف و بعدش دیگ مواظب خودم بودم تا الان چیزی نبود خدارو شکر

برو دکتر اول ی سونو میده بعد شیاف

فعلا استراحت کن دوتا پات بزن به دیوار روزی ی ساعت تا شنبه میری دکتر رعایت کن هفته ات پایینه

برو دکتر عزیزم لازم باشه شیاف میده

منم دارم شیاف میذارم و استراحت و قرص دوفامد

قلب تشکیل شده؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری