جارو نکش دختررررر
استراحت کن
برو سونو شاید هماتوم داری
منم بودم
من چون تحرک داشتم اومده بود بعدش رفتم ی سونو داد و بعدش شیاف و بعدش دیگ مواظب خودم بودم تا الان چیزی نبود خدارو شکر
برو دکتر اول ی سونو میده بعد شیاف
فعلا استراحت کن دوتا پات بزن به دیوار روزی ی ساعت تا شنبه میری دکتر رعایت کن هفته ات پایینه
برو دکتر عزیزم لازم باشه شیاف میده
منم دارم شیاف میذارم و استراحت و قرص دوفامد
قلب تشکیل شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.