من همه غذا ها رو میدم فقط سرخ کردنی نمیدم
هرچی دوس داره بهش میدم که معده اش خالی نباشه غیرازسرخ کردنی
کباب تابه ای، کته با مرغ، کته با گوشت
فقط جوجه کباب خوب میخوره تو مریضی
یه خروس محلی بگیر بد ابپزش کن ادویه بزن رب گوجه نزن از همون بده بخوره اب خالیشم فوق العادس بریز تو لیوان بخوره
هر خودمون میخوریم میریم یه سوپم درست میکنم ک اگ غذا نخورد اونو میدم اش درست میکنم دوس داره
همه چی بده
حتی من سیب زمینی با سرخکن بدون روغنم درس میکنم میدم
سخت نگیر
کباب تابه وزرشک پلو مرغ وسبزی پلو مرغ و زرشک پلو گوشت قلقلی و حلیمم عالیه
شوید پولو کته با ماست کته با سیب زمینی سوپ ابگوشت بعضی وقتا برنج تو ابگوشت کته میکنم براش شوربا حریره
فقط سرخ کردنی نمیدم . وگرنه بقیه غذاها رو میخوره بیشتر سعی میکنم روغنش کم باشه. پسر من غذای آبکی نمیخوره.
سری پیش که سرماخورده بود هوس بستنی میکرد ۵-۶تا هم بستنی خورد
سیب زمینی آب پز کته با گوشت گردن و ماش یا شوید
منظورتون سرماخوردگی هست؟
غذای معمولی میدم فقط سرخ کردنی زیاد نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.