تجربتون از پماد ثمین برا نینی بگید

۳ پاسخ

خیلی عالیه تا وقتی اونو میزدم اصلا پاهاش نمیسوخت

عالی مخصوصا برا اگزمای صورت نینی😍میدونم قیمتش کمی زیاده ولی خوبه خدایی

عالی بی نظیر عصای دستم بود

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان رایان 💙💙 مامان رایان 💙💙 ۱۲ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی