۲ پاسخ

من گرفتم دکتر گفت مستقیم نزن ب پوست بچه اول ی لایه نازک مرطوب کننده بزن بعد این پمادوبزن.البته من زدم خوب نشد زیرگردنش بود فقط با پودربچه خوب شدش

واسه چی میخای استفاده کنی؟

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی