۷ پاسخ

اخه به بچه دوساله چرا باید چاقو بدی و بزاری کنار گاز وایسه هی روغن هم بزنه🫤🫠

به به آفرین جانا خانوم چه کرده آفرین

چقدرم خوشمزه به نظر میرسه😇
دست جانا خانوم طلا🫶

چاقو دستش میدی؟

ینی بچه دو ساله اینا رو خورد کرده سرخ کرده؟

ای جون دلم
آفرین به مامانش که اجازه میده و کنارشه👍👍👍👍

ای جانم این سیبزمینی خوردن داره😍

سوال های مرتبط