من خیلی خوردم با گلاب😄 مشکلی نداره یه قاشق همش
من ماه رمضون تقریبا هرروز خوردم خداروشکر مشکلی پیش نیومد
سه ماه اول میگن گلاب چون گرمیه زیاد خورده نشه باز میخوای با دکترت مشورت کن
گلاب زیاد نریز هیچ مشکلی نداره
گلاب گرمی زیاده نندازی بهتره ولی وانیل مشکلی نداره
فک نمیکنم دیگه از خطر گذشتی ۵وپر کردی خدارو شکر تو شیش هستی فک نمیکنم مضر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.