باقالی ضرره؟ داره

۷ پاسخ

ببخشید من ماه ششم هستم چیا بخورم برای رشد جنین و هوش

اگه خودت یا همسرت حساسیت ندارین به باقالی میتونی بخوری عزیزم

نه نخور عزیزم
یه دفعه دیدی بچت فاویسمی هست تو که نمیدونی حالت بد میشه
منم خوردم حالم بد شد البته من زیاد هم نخوردم
بعد پسرم دنیا اومد فاویسمی بود اون حال بدی که داشتم نگو بوم فاویسمی بوده

منکه شب چله ی ظرف پر خوردم مشکلی پیش نیومده تا الان نمیدانم

اره.

اره عزیزم بخور نوش جونت در حد کم

نه به هیچ عنوان

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیها🐣🐣 مامان جوجه رنگیها🐣🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۶ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی