ببخشید من ماه ششم هستم چیا بخورم برای رشد جنین و هوش
اگه خودت یا همسرت حساسیت ندارین به باقالی میتونی بخوری عزیزم
نه نخور عزیزم
یه دفعه دیدی بچت فاویسمی هست تو که نمیدونی حالت بد میشه
منم خوردم حالم بد شد البته من زیاد هم نخوردم
بعد پسرم دنیا اومد فاویسمی بود اون حال بدی که داشتم نگو بوم فاویسمی بوده
منکه شب چله ی ظرف پر خوردم مشکلی پیش نیومده تا الان نمیدانم
اره.
اره عزیزم بخور نوش جونت در حد کم
نه به هیچ عنوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.