۴ پاسخ

اگه چله ت در نیومده نبر شب سنگینه

اره خوب میخوابه

منم یه ساعت پیش حمومش دادم

اگه خونتون گرمه اشکالی نداره من اکثرا شب میبرم ولی خونمون گرمه

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی