خانما درسته پستونک برای رفلاکس خوبه ؟؟؟

۴ پاسخ

نشنیدم

وای پسر من قبلا زیاد پستونک نمیگرفت الان که رفلاکس داره مدادم میگیره

اره ب بچه ارامش میده

ارههه

سوال های مرتبط

مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی