۵ پاسخ

اره عزیزم عالیه، کاش دختر منم میگرفت اینقد اذیت نمیشدم

اگه بگیره آره

بچه من نمیگیره ولی بگیرن خیلی به مادر کمک میکنه

عالیه منم ازخدامه بگیره ۲ماه درتلاشم

من که میدم ارومش میکنه

سوال های مرتبط