۳ پاسخ

برای رفلاکس بدع،نعنا تشدید کننده رفلاکسه
کلا باید بدون طعم باشه قطره هاشون
چ آد ،چ داروی کولیک ،من دایمیتیکون میدادم

کمتر بده برای رفلاکس زیاد خوب نیست

سوال منمم هس

سوال های مرتبط