سنو وزن رو چند هفته بریم اوکیه؟!

۶ پاسخ

من ۳۱ هفته رفتم

من دکترم بهم‌گف ۱۵ فروردین اینا برم

لباس های نوزادی کوچولوت بیا تو کانال روبیکا
کیفیت عالی صد در صد نخ پنبه
قیمت خیلی کمتر از مغازه ها
از امروزم ارسالمون شروع شد ☺️ ☺️
کانال روبیکا
@nini_heed1

گروه برای گفتگو مادران هم داریم

من 28هفته رفتم که اگه وزنش کم باشه سعی کنم چیزای مقوی بخورم
33هفته هم رفتم
36هم دکترم برام نوشنه

من سی هفته رفتم

۲۸ هفته تا ۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۵ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان♡ مامان یزدان♡ ۱۱ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد