یه پاسگاه میگن زدن الان بیرون بودم صدا پدافند اومد
واییی من از اون موقع فکمیکردم صدای رعدوبرقه😑😂
من که فقط صدای پدافند رو شنیدم مثل تیر اندازی ممتد بود
من بیرون مشهدم ولی قشنگ صداش اومد چندتا پشت هم بوم بوم
مشهد رو ک نمیزدن اونجارم دیگه میزنن
نیروگاه ولی اصابت نکرده
وایی پاسگاه کجا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.