۷ پاسخ

یه پاسگاه میگن زدن الان بیرون بودم صدا پدافند اومد

واییی من از اون موقع فک‌میکردم صدای رعدوبرقه😑😂

من که فقط صدای پدافند رو شنیدم مثل تیر اندازی ممتد بود

من بیرون مشهدم ولی قشنگ صداش اومد چندتا پشت هم بوم بوم

مشهد رو ک نمیزدن اونجارم دیگه میزنن

نیروگاه ولی اصابت نکرده

وایی پاسگاه کجا؟

سوال های مرتبط

مامان علی جانم🐣 مامان علی جانم🐣 ۲ سالگی