۶ پاسخ

واقعا ارامش بخشه

داداش من داره ولی انگار ماله داداش من ظریف تر و قشنگ تره
چه خوب که بلدی
یاد گرفتنش سخته

عاشقش صداشم کاش میشد برام بزنی الان صداش بشنویم

واای چقدرصداشو دوست دارم

چقدر خوب هزینه کلاس وخود ساز چقدر شد؟

کلاسشو رفتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس و تدی💚 مامان پرنسس و تدی💚 ۴ سالگی