اره فشاربالا ختم بارداری میدن اگه نیادپایین اگه فشارت میره بالا ب دکترت بگو امپول های ریه رو زودتر بده که بزنی اگه زودم ب دنیا اومد نره تودستگاه
اره اک. بتونن. کنترل میکنن نه ک ختم بارداری میدن
نه با یه بار چیزی نمیشه اگه چند بار باشه و پایین نیاد
عصبی شدی رفت بالا؟
فشار بالا خوب نیست چنده؟
چنده مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.