این تاب ریلکسی ب درد بچه چهار ماهه میخوره‌؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عالیه دوتا بچهامو تو این بزرگ‌کردم

عالیه،منم دارم

چ قیمتین،؟

بچه نمیفته؟اگه برگرده بچه مشکلی پیش نمیاد براش؟

عالیه من از یکماهگی توش میخوابید
الانم تابش میدم دوس داره ولی نمیخوابه دیگه

قیمتش چقدره

آره عزیزم من از ۱۵ روزگی دخترم استفاده میکنم هیچ موشکلیم پیش نیومده الحمدلله

فکر نکنم آخه بچه چهار ماهه تازه گردن میگیره ی موقع خدایی نکرده گردنش وا میخوره

منم دارم حس میکنم فعلا نمیشه گذاشت بچه رو یکم بزرگه

اره عالبه مخصوصاواسه خاب

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر مامان مامان امیر هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی